fredag 27 maj 2011

Lite fredag och Lite Kalabalik...




Äntligen lite fredag. Och denna helgen tänkte jag bara ta det lugnt. Helst bara ligga i soffan och slappa. Men det blir nog en tur till byggvaruhuset för inköp av brädor. Som sedan ska få sig en omgång färg, vilken är jag inte riktigt säker på än. Vad det ska bli? En liten makeover i köket hade jag tänkt.





Och vad vore en fredag utan Lite Kalabalik? (länk) Trist kanske tänker jag och ♥:ar mina fina armband. Det svarta har jag haft ett tag (länk) och gillade det så mycket att jag beställde ett till. I härligt somrigt turkos, och för att skapa just lite kalabalik använder jag förstås båda tillsammans.

Önskar er en härlig helg!







12 kommentarer:

  1. Åhh vilken underbar bild på hunden- han visar min stil som jag kommer ha i soffa i kväll efter den här långa veckan;) Kram på dig/ Johanna

    SvaraRadera
  2. Jättesnygga armband, väldigt speciella!!

    Tänkte köra samma stil som hunden ikväll, utslagen i soffan ;) Också väldigt glad att det är fredag... :D

    Anna

    SvaraRadera
  3. Ljuvlig bild på vovven, det ser ut som de flesta
    kör den varianten till fredagsmys!!!
    Längtar som alltid att få se dina makovertips.
    Ha en riktigt skön kväll:)))

    SvaraRadera
  4. Fina armband och trevlig helg till dig också!

    Kram / Krisitna

    SvaraRadera
  5. Jag måste ge dig beröm. Beröm för enormt fina bilder. Alltid fina bilder.

    Ha det fint

    SvaraRadera
  6. For noen vakre armlenker:)
    Og den tunikaen tror jeg kunne skjult min mage perfekt når lillegutt har meldt sin ankomst;) Tror jeg må inn til Madde og sjekke de ut litt nærmere;)
    Nyt helgen min venn, og ta det L.U.G.N.T...

    KLEM♥

    SvaraRadera
  7. Vad skoj det var att få läsa om dig i Sundsvalls Nyheter idag. Synd det var lite kort bara, hade gärna läst lite mer. :)

    Tack för en helt fantastiskt fin blogg!

    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  8. Such lovely bracelets and what a great idea to wear the two together. They go so well with your gorgeous outfit.
    Have a wonderful weekend.
    xMichelle

    SvaraRadera
  9. LOVELY!! :)

    Håper du har det fint Anna-Malin! :) For en inspirasjon du er!

    GODKLEM

    SvaraRadera
  10. Detta är en fantastiskt vacker blogg har jag just upptäckt!

    SvaraRadera
  11. Helt enkelt, men akk så vakkert!

    TAKK for inspirasjon.

    Anne.

    SvaraRadera
  12. herlige bilder!
    God søndag!
    manuela

    SvaraRadera

Tusen tack att just du tar dig tiden att skriva
några rader. Jag uppskattar det mycket.
Ev. frågor jag får, försöker jag svara på
här i kommentarsfältet.

Varma hälsningar
Anna-Malin